brad's life - My Halloween Costume.... [entries|archive|friends|userinfo]
Brad Fitzpatrick

[ website | bradfitz.com ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

My Halloween Costume.... [Oct. 31st, 2007|11:23 am]
Previous Entry Add to Memories Share Next Entry
[Tags|, ]

http://picasaweb.google.com/bradley.j.fitzpatrick/FacebookCostume



I've been enjoying throwing sheep at people all morning, yelling "SUPERPOKE!!!!".
LinkReply

Comments:
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
[User Picture]From: munchkin62
2007-10-31 06:32 pm (UTC)

(Link)

Cute.
[User Picture]From: coffeechica
2007-10-31 06:34 pm (UTC)

(Link)

That is made of win.
[User Picture]From: daveman692
2007-10-31 06:36 pm (UTC)

(Link)

Awesome!
[User Picture]From: jsmarr
2007-10-31 06:37 pm (UTC)

(Link)

OMG, best costume EVAR! :D
[User Picture]From: vadda
2007-10-31 06:43 pm (UTC)

(Link)

The MySpace costume with crazy colors and ALL CAPITAL would've been scarier. But this one is chilly too.
[User Picture]From: rival
2007-10-31 06:45 pm (UTC)

(Link)

AW-AW-AWESOME
From: ex_ex_mcm69
2007-10-31 06:47 pm (UTC)

(Link)

lol, that's a nice thing to wear :D
[User Picture]From: chasethestars
2007-10-31 06:48 pm (UTC)

(Link)

nice! what does it say across your butt?

also, why a fancy lullaby sheep instead of just a regular one? :)
[User Picture]From: brad
2007-10-31 06:53 pm (UTC)

(Link)

It says SuperPoke across my butt... of course!
From: solteronita
2007-10-31 06:49 pm (UTC)

(Link)

Yay. :)
[User Picture]From: garrettpalm
2007-10-31 06:50 pm (UTC)

(Link)

Ha, I see Brendan on there.
[User Picture]From: moosical
2007-10-31 06:54 pm (UTC)

(Link)

omg that is *so* funny!!!!
[User Picture]From: movieninja
2007-10-31 07:06 pm (UTC)

Haha

(Link)

Lollerskates
[User Picture]From: robflynn
2007-10-31 07:07 pm (UTC)

(Link)

I am very amused by this costume. I wanna dress as a CAPTCHA.
[User Picture]From: stalk_her
2007-10-31 07:15 pm (UTC)

(Link)

omg that is soooo nerdy!
[User Picture]From: hober
2007-10-31 07:18 pm (UTC)

(Link)

Awesome.
[User Picture]From: christowang
2007-10-31 07:36 pm (UTC)

(Link)

Better implementation, but a friend of mine did the MySpace version last year.

[User Picture]From: brad
2007-10-31 08:28 pm (UTC)

(Link)

Yeah, hard to party with that version.
From: kindapoetry
2007-10-31 07:56 pm (UTC)

(Link)

OMG, that is awesome, Brad! Purely made of win!
[User Picture]From: bostonsteamer
2007-10-31 08:19 pm (UTC)

(Link)

I still like this costume better

http://www.flickr.com/photos/goldberg/23691681/
[User Picture]From: brad
2007-10-31 08:27 pm (UTC)

(Link)

And I made that costume in like 10 minutes! I heard there was a party that night and was like, "Shit! Bedsheet? check. Facepaint? check. 18 inch double-dildo from car-ride across the US? check. Hmm... Zebra? Perfect!"
[User Picture]From: da_zu
2007-10-31 08:28 pm (UTC)

(Link)

The best costume ever!!
I have Halloween party on Friday and still have no idea what costume to make… But I want something crazy)
[User Picture]From: niftybitch
2007-10-31 08:31 pm (UTC)

(Link)

*applauds*
From: sherm
2007-10-31 08:48 pm (UTC)

(Link)

Win!
[User Picture]From: hellarad
2007-10-31 08:51 pm (UTC)

(Link)

hahah omg i am on yr costume!
[User Picture]From: punk_apple
2007-10-31 08:58 pm (UTC)

(Link)

Ha. If I lived close enough, I'd come to the party dressed up as my linkedin :)
[User Picture]From: jojobear99
2007-10-31 09:26 pm (UTC)

(Link)

that is way awesome
[User Picture]From: beckyzoole
2007-10-31 09:47 pm (UTC)

(Link)

This is fabulous -- the sheep just makes it perfect!

(Even better, of course, would be if a buddy dressed like a werewolf and kept trying to chomp you all night. But the sheep, ah hah ha hah!)
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>